Frakt & Leverans

På denna sida hittar du all information du behöver om frakt och leverans. Har du frågor utöver detta, kan du kontakta oss via kontaktsidan.

Detta är leveransprocessen

Hos oss kan du välja mellan leverans med DAO, GLS och PostNord. Det är de 3 största och bästa leverantörerna enligt oss. Dessa har lite olika priser och du väljer själv vad du önskar. Du kan välja mellan att hämta din beställning i en paketshop nära dig eller få den levererad hem till dig.

1. Beställ produkterna och ange leveranssätt

2. Du får en orderbekräftelse

3. Vänta tills din beställning kommer

4. Hämta din beställning på utlämningsstället eller hemma

Små beställningar (0-1kg)

Levering med GLS Pakkeshop (1-3 dage)
Ordrer under 499 kr: Leveres mandag til fredag. 39 kr
Ordrer over 499 kr: Leveres mandag til fredag. GRATIS
Levering med GLS Hjemmelevering (1-3 dage)
Ordrer uanset beløb: Leveres mandag til fredag. 59 kr
Levering med DAO Pakkeshop (1-3 dage)
Ordrer under 499 kr: Leveres mandag til fredag. 39 kr
Ordrer over 499 kr: Leveres mandag til fredag. GRATIS
Levering med DAO Hjemmelevering (1-3 dage)
Ordrer uanset beløb: Leveres mandag til fredag. 45 kr
Levering med PostNord Pakkeshop (1-3 dage)
Ordrer under 499 kr: Leveres mandag til fredag. 45 kr
Ordrer over 499 kr: Leveres mandag til fredag. GRATIS
Levering med DAO Hjemmelevering (1-3 dage)
Ordrer uanset beløb: Leveres mandag til fredag. 65 kr

Stora beställningar (över 1 kg)

Levering med GLS Pakkeshop (1-3 dage)
Ordrer uanset beløp: Leveres mandag til fredag. 49 kr
Levering med GLS Hjemmelevering (1-3 dage)
Ordrer uanset beløb: Leveres mandag til fredag. 69 kr
Levering med DAO Pakkeshop (1-3 dage)
Ordrer uanset beløp: Leveres mandag til fredag. 45 kr
Levering med DAO Hjemmelevering (1-3 dage)
Ordrer uanset beløb: Leveres mandag til fredag. 49 kr
Levering med PostNord Pakkeshop (1-3 dage)
Ordrer uanset beløp: Leveres mandag til fredag. 55 kr
Levering med DAO Hjemmelevering (1-3 dage)
Ordrer uanset beløb: Leveres mandag til fredag. 75 kr

Retur på grund av fel eller brister

Om du har mottagit en beställning med en eller flera varor som är skadade eller har problem, vänligen kontakta oss via e-post eller chatt. Vi behöver då beställningsnummer, namn, förklaring och bild på produkten. När vi har mottagit detta skickar vi en ny vara till dig utan extra kostnad. Kom ihåg att du måste ge oss feedback om detta inom 3 dagar för att det ska vara giltigt.

Frågor & Svar

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden hos oss är alltid snabb, då dina varor skickas inom 24 timmar. Det betyder att du har dina varor inom 1-3 dagar i hela Danmark. Om du inte har mottagit dina varor inom 7 dagar, vänligen kontakta oss.

Vilka leverantörer erbjuder du frakt med?

Vi erbjuder frakt med leverantörerna DAO, GLS och PostNord. Det är enligt oss de bästa och säkraste samarbetspartnerna i Danmark.

Var skickar du beställningarna från?

Vi skickar alla beställningar från Malmö i Sverige som ligger mycket nära Köpenhamn i Danmark. Det betyder att du får samma leveranstid som om du beställer från en dansk nätbutik.

Vad är priset på frakten?

Hos oss får du billig frakt, eftersom vi har ett bra samarbete med våra fraktpartners. Våra priser är indelade i fyra grupper:

  • Beställningar under 1 kilo kostar från 39 kr
  • Beställningar över 1 kilo kostar från 45 kr
  • Hemleverans från 45 kr
  • Fri frakt på beställningar över 499 kr om under 1 kilo och över 749 kr om över 1 kilo

Du kan se alla priser längre upp.

Vad händer om en vara är skadad eller har defekter?

Om en vara är skadad eller defekt, vänligen kontakta oss inom 3 dagar efter leverans, så vi kan skicka en ny vara till dig. Varan som är skadad eller defekt måste skickas tillbaka till oss. Kontakta oss via chatt eller e-post om detta är fallet.

Behöver du hjälp?

  • support@puff-bar.se
  • Messenger

Följ oss på